20121009

BLACK SWAN style



*chora psychicznie, wzorowana na "Sobowtórze" ale i tak to ostatnio (po raz kolejny) ona jest moim ideałem. Perfekcja i chudość.*

Hej. Tak, wiem, film "The Black Swan" miał premierę wieki temu jednak mniej-więcej co pół roku łapię na jego punkcie bzika. Po pierwsze rozchwiana emocjonalnie bohaterka, po drugie balet, po trzecie muzyka, po czwarte... styl Niny! Wydaje mi się, że tylko Natalie pasuję taka ilość pudru na raz.
Balet jest perfekcją. To jedna z niewielu dziedzin gdzie możliwe jest osiągnięcie doskonałości.  Zawsze ich podziwiałam. Może jednak nie tyle balet sam w sobie, co ludzi którzy w nim tańczą. Piękno, wzniosłość, duma, siła i twarde reguły. Otarłam się o balet w zeszłym roku, jednak jako zupełna fajtłapa bez gracji, szybko opuściłam mury Opery Narodowej. Byłam zacięta, niestety nici z chęci gdy jest się całkowicie beznadziejnym. Mój perfekcjonizm dał o sobie znać tak jak nigdy wcześniej. Zostałam smutnym frustratem, który prawdopodobnie wyrzyję się w przyszłości na własnym dziecku czyniąc z niego prima ballerine. a co.
Co się jednak nawąchałam tej atmosfery to moje. Nie żebym oczekiwała, że film oddaje w skali 1:1 rzeczywistość ALE zauważyłam kilka zbieżnych rzeczy. Idealna baletmistrzyni nosiła się bardzo podobnie do Niny, czasem może nieco inaczej jednak stałym elementem były szare buty emu i pudrowa kolorystyka. A sama w sobie była idealna. Przynajmniej ja ją tak widziałam. 

Cóż, nie wiem na ile moje stylowe założenia mają odzwierciedlenie w rzeczywistości. Jednakże cała ta estetyka, pudrowe kolory, kobiecość, wdzięk, miękkość i wygoda bardzo przypadły mi do gustu. Tak widzę moją przyszłą szafę. Albo szafę mojego dziecka łohohohohoho
A co do samej bohaterki filmu to powiem wam tyle: idealna. Jakoś tak się nieszczęśliwie składa, że ubóstwiam wszelkiej maści degeneratów, socjopatów itp. itd. Po prostu cała dziwna zgraja. 

Poniżej zestawienie utworzone na polyvore. ok.300zł, m.in. H&M, etsy, topshop



ph source: news.stylecaster.com, fanpop.com, tumblr, clothesonfilm.com

12 komentarzy:

  1. faktycznie- zestawienie jest super <3.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Natalie w każdej roli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. trafiłam tu z forum na MP i muszę przyznać, że przejrzałam odpowiednią ilość postów i stwierdzam, że prowadzisz naprawdę ciekawy blog! chętnie będę zaglądać tu częściej.
    mam nadzieję, że mój spodoba Ci się też i go zaobserwujesz ;) http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. trafiłam tu z forum na MP i muszę przyznać, że przejrzałam odpowiednią ilość postów i stwierdzam, że prowadzisz naprawdę ciekawy blog! chętnie będę zaglądać tu częściej.
    mam nadzieję, że mój spodoba Ci się też i go zaobserwujesz ;) http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie trzeba nic pisać mądrego wystarczy ze sie przeczyta :* a szkice sa rewelacyjne :) film mnie powalił i Ty balet no po prostu to mnie zatkało :)zestawy w stylu NINy w 100% trafione :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post. Nice blog. Follow each other?
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  7. love this film, and looks!!!!

    thank you for visit my blog, i'm following you!

    kisses

    http://timeofstyle.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  8. I love this outfit inspiration! :) Really lovely choices, like the tote bags and rabbit earrings and all knits & sweaters.. Comfy looking, sweet combination. Cute colour scheme too!

    Satu
    Indie by heart

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory idealnie trafiają w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń

hello. Every opinion is appreciated. thank you for your spending your time here.
Have a lovely day.