20120917

Who is that girl?? FP2012

Who is that girl? 2012
ph: Guy Aroch
model: Martha Hunt
Free People

To jedna z moich ulubionych sesji tego roku. Bo właściwie nie wygląda jak sesja tylko "uliczna łapanka" na gwiazdę. 
Genialne stylizacje sfotografowane na Londyńskich ulicach. Widzę tu trochę Sienny Miller, trochę Kate Moss. Wszystko wygląda idealnie i jest nawet stylowy dodatek w postaci pana z brodą. 
Futro, kapelusz, romantyczna sukienka i brodacz i już można zadawać szyku. Przynajmniej tak sugeruje mi Free People.

Free People Caravan Dreams: September 2012
 ph: Anthony Nocella
model: 

Free People


'"Dream Caravan" kojarzy się z późnymi latami 60 i wczesnymi 70 kiedy to Rolling Stones, Led Zeppelin, Jimi Hendrix, Fleetwood Mac byli u szczytu swojej sławy. Hipisi zaczęli powoli wprowadzać do swojego stylu elementy glamour, co przełożyło się na dużą ilość warstw oraz materiałów pełnych upiększeń i drobnych szczegółów. Styl cyganerii, styl rock'n'rolla, inspiruje nas do dzisiaj i zatem kochamy odkrywać to na nowo dzięki intrygującym sylwetkom i akcesoriom! "- FP


Free People zaprezentowało właśnie kolekcję jesienną. Co będzie nosiła cyganeria tej jesieni?

 Burgund, drobne wzory, futra, warstwy, głębokie błękity, ciemne i naturalne barwy, więcej zakryć niż pokazać, mieszanie wzorów . A dzwony, frędzle i koraliki to już element stały. 


13 komentarzy:

  1. Te zdjęcia są świetne! Kobiece i czarujące.

    Czy mogłabyś wziąć udział w konkursie organizowanym na moim blogu? Byłabym bardzo wdzięczna, gdyż to pomoże w rozwinięciu się mojego bloga. Mam nadzieję, że jako blogerka mnie zrozumiesz.
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny.
    Widzę, że mamy zbliżone inspirację modowe :)
    Plus ode mnie - za tą miniaturkę Morrisona po prawej stronie. ;)
    pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie się klika w obserwację? Mój Boże, nie mam pojęcia, spraw technicznych nie ogarniam :p
    sesja nr 1 byłaby fajna, gdyby użyć mniej photoshopa ;) pomysł dobry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zatem nie pozostaję mi nic innego jak aktywnie nabijać Ci statystykę w oczekiwaniu na nowy wpis :D

      Usuń
  4. Free People.. moim zdaniem absolutny hit, ale moje konto bankowe pewnie twierdzi inaczej:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham ten styl, to kawał mojego życia, przeminął oczywiście, ale w szafie zostały wybrane perełki, a sentyment namawia mnie czasem na jakiś szalony zakup:)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam wszystko co futrzane ostatnio :D
    i naprawde czuje ulge gdy znikly wreszcie neonowe kolory :D

    xoxolook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wonderful post dear...
    Join Estée Lauder Giveaway :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/09/giveaway-iii.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Sesja faktycznie świetna:)
    + obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh my gosh!
    I want all of the clothes out these collection! Amazing!
    I'm so sad that the clothes are so expensive :(

    OdpowiedzUsuń
  10. trochę pstrokacizna ;) ALE wszystkiego trzeba w życiu spróbować WIĘC kiedyś muszę się tak przyodziać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW these photos are amazing!!! your blog is really great! Maybe we follow each other ?! Let me know :) Greetings www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń

hello. Every opinion is appreciated. thank you for your spending your time here.
Have a lovely day.