20120912

Unhappy Girl

Ph: Gosia Wąsiewicz
 Hej. Różowa blondynka. Od teraz moje IQ będzie dramatycznie pomniejszane, zdanie mniej ważne, nikt nie uwierzy w preferencje muzyczne a przyjaciele będą się krzywić mniej-więcej tak lub tak. Właściwie to na ich miejscu, też kręciłabym głową z niedowierzaniem. 
Cóż, nic nie poradzę na to, że w tym absolutnie kobiecym kolorze poczuje się pewnie tylko i wyłącznie wtedy gdy będę wyraźnie (książka trzymana równolegle do ocząt) zaczytywać się w "Ulyssesa". W innym wypadku, miłość mojego życia (na którą wedle poradników stylu Paryżanek mogę wpaść teraz, zaraz) przejdzie mi koło nosa, definiując moją osobę przez różowy kolor i blond włosy (czyli źle). Okay, ja wiem, że inteligencje widać oczach jednak szkopuł w tym, że a. mam grzywkę b.zasłaniam oczy. Okulary, które noszę odbierane są jako bananowe / geek zatem już w ogóle mam pstro w głowie, pewnie sto tych miłości życia właśnie ucieka w siną dal. 
Chociaż można wziąć poprawkę na to, iż jest to sukienka. Czyli wygoda, wolność, luz i dziewczęcość. Niestrudzona, narzucam na siebie hurtowe ilości dziwnej biżuterii i zakładam piękne kolczyki w kształcie czaszek. Czaszką doprawisz wszystko. Tak samo jak koronką. Muszę zrobić tak by wyszło na moję. Trochę wychodzi. Jeszcze piórko na szyję i już będzie ze mną wszystko w porządku

Ta kiecka daję mi kolejny powód do kupienia w końcu skórzanych spodni. 


//dress- House, blouse- House, earrings- Terranova, silver ring- Topshop//

39 komentarzy:

  1. Przykład na to, jak osobowość noszącego potrafi zmienić charakter stroju: w słodkim, dziewczęcym zestawie Ty wyglądasz niemal buntowniczo :D I strasznie mi się to podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi strasznie podoba się Twój komentarz ;)

      Usuń
  2. Wow!You look amazing, love this outfit <3

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz:) zgadzam się z przedmówczynią, że wyglądasz buntowniczo:) mimo, iż to róż masz w sobie pazur:) dodatki są świetne:)bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe zdjęcia <3 wyglądasz super <3 jesteś śliczna!<3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  5. love your Outfit! And i have once again a blog award for you ;)
    i love your blog!

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej, wyglądasz na prawdę uroczo <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing pictures and I like this outfit and that great, retro, romantic vibe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne zdjęcia, a Ty wyglądasz znakomicie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. to jak się zjawi jakiś delikwent podnieś grzywkę i spójrz wiercącym wzrokiem - w końcu to ma być miłość od pierwszego wejrzenia a jak wtedy ucieknie to nie wart takiej dziewczyny jkak ty - a poza tym te słodkości i jasności przełamałaś czarnymi legginsami do tego może jakieś workery - nie wiem jakie masz tam buci ale jakoś mi tak tu to pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne foty, wyglądasz bardzo tajemniczo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga fotka - SUPER!
    Śliczna bluzka i bardzo fajny wisior. :)

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. great post! inspirational! =)
    please check out my latest post and tell what you think =)
    and we can follow each other via GFC and bloglovin =)
    hope to keep in touch with you ^^
    xoxo
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny pierścionek i bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam tak połączone kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Różowy wygląda tu bardzo subtelnie i romantycznie, więc ewentualna miłość Twojego życia, jeśli wpadnie na Ciebie w takim wydaniu, to się przyklei i odczepić nie zechce;)
    Wyglądasz ślicznie, eterycznie. Od razu obserwuję:)
    Dziękuję za odwiedziny u mnie i przemiły komentarz, pozdrawiam!:)

    P.S. Kotek na górnym banerze jest po prostu piękny:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ subtelnie! Ah, eh! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia ;) obserwacja? ;> pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. gadanie! wyglądasz w tym bardzo ładnie i delikatnie, a ci co będą umniejszać poziom Twojego IQ...niech się zastanowią nad swoim ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie sądzę, żeby Twoje iq ucierpiało, a już na pewno nie po przeczytaniu takiego posta:)

    OdpowiedzUsuń
  20. przestań gadać głupoty, do wyglądu stereotypowej blondynki brakuje Ci dokładnie tyle samo co rudowłosej metalówie w glanach ;)

    ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice blog you have...wanna follow each other?
    please follow with GFC, just leave me a comment and I'll follow u back!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślę, że przesadzasz Młoda Damo! To prawda - róż i blond może szufladkować ALE po pierwsze, Twój róż jest eteryczny a kolor włosów romantyczny i wszystko razem daje zupełnie inny efekt niż podejrzewasz (no chyba,że wiesz a tylko się droczysz).
    A po drugie - przełamujmy stereotypy i nie szufladkujmy :) bawmy się !

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny zestaw :)) ładna spódniczka <33

    OdpowiedzUsuń
  24. I'm your 142nd follower on GFC =)
    wanna follow each other via bloglovin? =)

    OdpowiedzUsuń
  25. o! narzutka! tego slowa mi brakowalo ;) ps- spoko, fajnie chyba widniec na czyims telefonie :P pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapraszam na męski blog do komentowania oraz obserwowania www.yowloski.blogspot.com !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.youtube.com/watch?v=anwy2MPT5RE

      Usuń
  27. love your outfit! followed you in gfc, hope you will follow back! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  28. WOOOW
    Zapraszam do mnie - autograf Potterowej ciamajdy, która zamieniła się w prawdziwego bohatera ;)
    http://aleeexsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgodzę się z Tobą. Wyolbrzymiłam w tekście słowo artysta, jednak pisałam pod wpływem chwili i przemyśleń, ponieważ w moim otoczeniu ostatnio dużo tych przebranych ludzi.
    Jeśli, choć w małym stopniu czujesz się artystką to to jest wspaniałe, bo znaczy że masz w sobie coś wyjątkowego, innego. Powiem szczerze, że też się czasem tak czuję, ale jednocześnie nie zapominam ile jeszcze mi (Tobie, nam) brakuje.
    Więc niech będzie, czujmy się artystami i stale się rozwijajmy :)

    Wyglądasz... zjawiskowo :) Świetna spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  30. Intrygująca sesja. Ja tam lubię róże i pudry i wcale nie uważam aby ujmowały mi one inteligencji, ale to prawda ludzie lubią tworzyć stereotypy i dorabiać ludziom metki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajnie wyglądasz;p kolor sukienki jest śliczny;p

    OdpowiedzUsuń
  32. Great casual outfit, I really like your ring :) xx

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny look, wyglądasz prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. pieknie wygladasz
    wg mnie to nie jest taki typowy roz dla blondynek, to taki raczej pudrowy/cielisty wg mnie, pasuje do blonynek :)

    i cudne pierscionki :D

    xoxolook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

hello. Every opinion is appreciated. thank you for your spending your time here.
Have a lovely day.