20120906

MAKABRESQUE!

Jestem zmarźluchę. W połowie jesieni wyglądam już jak dziadek mróz i nie mogę wyjść z podziwu, dla dziewczyn, które ubiorą się dopiero przy porządnym mrozie. Chociaż i to nie. Pozbawiona talentu do robótek ręcznych jestem zdana na sklepowe oferty, popijam zatem czekoladę z Elvisem i przeszukuje internet. Jednak moje malkontenckie serduszko nie patrzy zbyt łaskawie na większość czapek, szalików, kominów, rękawiczek etc. etc. Wszystko skończy się na tym, że założę cokolwiek, po czym skrupulatnie zacznę omijać własne odbicie w lustrach i witrynach sklepów.


Zdaję mi się, że tym razem będzie inaczej. Otóż jakiś czas temu, dzięki Zuzolińskiej, odkryłam Makabresque. Tak mnie zaczarowała wystrzałowymi naszyjnikami, że postanowiłam ją śledzić. And it was a good decision.


Patrzcie co odkryłam. Najpiękniejsze czapki pod słońcem  mroźnym niebem.  W zwierzoczapach znajdziemy m.in. lisy, misie, jelenie, barany, wiewióry. Widzę tu szansę na wyróżnienie się i stylowe nie zamarźnięcie. 

Już nie mogę się doczekać gdy kupię sobie ładnego jelenia.


(edit 00:50, bo błąd :c)

17 komentarzy:

  1. Fajne hasło reklamowe z tymi uszami :) Mam tak jak ty - chyba pierwsza zakładam czapkę w całym mieście :D Choć decyduję się raczej bardziej na klasyczne kroje.... Uszy mam już jedne. Swoje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. czapy są świetne! napewno sobie jakąś kupię!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  3. Hihi, cudowne cudowne czapy! Kocham czapki ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. I love the hats! They're so cute!
    x

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne są te czapki!

    OdpowiedzUsuń
  6. cuties!!!!! you have a nice blog here!

    http://lovelyboheme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. your words mean so much to me. Thank you!

      Usuń
  7. Stylowe zamarznięcie :) to coś co i ja lubię. Od zeszłego roku czaję się na taką czapaję:) Ta pani jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  8. jejkuuuu, ależ to zajebiste jest!

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana jedno co ci napiszę- nic nie zmieniaj :) w swoim blogu - bardzo bardzo Ci dziękuje za te miłe i mądre słowa - sadze tez ze te stare w cudzysłowie bloggerki czuja sie lekko zagrożone masą świeżości jaka wkracza w ten świat bo mimo ze znajda sie niewypały ( zawsze tak jest) to trafia sie tez diamenty które i tak czas oszlifuje w brylanty o blasku silniejszym niż te zblazowane kryształki swarowskiego ( mam na myśli stare blogi które zapomniały o swoich followersach i juz nie chodza po blogach nie odpisują a to jest w tym wspaniale poznawać sie inspirować - zamknęły sie na tych dzięki ktorym istnieją :))

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy blog,
    nawet widzę moją edie i jim'a

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne odkrycie :D dziękuje! I ja kupię sobie jakiegoś iska ;) albo jakiegoś jelonka :D
    zobaczymy :)
    bardzo ciekawy blog - miło zaglądać :)

    pozdrawiam
    Elle :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne zdjęcia :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

hello. Every opinion is appreciated. thank you for your spending your time here.
Have a lovely day.