20120923

Hello I love you | belle

 jestem ostatnio niemożliwie zajęta i mam za dużo czasu wolnego.
7 dzień tygodnia przepadł jest całkowicie dla teatru, ale to i tak zbyt mało. Czytam książki historyczne i gazety na przemian z wszystkim co tyczy się teatru, naturalnie mam do nadrobienia ogrom filmów i książek, do tego dochodzą jeszcze spektakle, które można- na szczęście- oglądać online <akurat tu umarłam ze szczęścia>. Lata spętania szkolnego chylą się ku końcowi, trzeba jednak na tej stercie zmarnowanych lat położyć 'wisienkę'. Właściwie to trochę narzekam, że muszę przyjmować tyle wiadomości na raz, ale z drugiej strony im więcej mam do zrobienia tym bardziej czuję... że żyje.

a egzamin się zbliża. tak, wiem, że nic z tego.
Dzisiaj błogo marnowałam cenny czas bycząc się w najlepszej czarnej sukience razem z przyjaciółką. Smutna pogoda, blade słońce, gorąca herbata, przemiły kot, zimno i księżniczka w sukience. 


Robimy tak wybitne zdjęcia, ponieważ mamy rewelacyjne aparaty, zdjęcia o doskonałej jakości, na których widać wszystko. 

wcale, że nie.

//
Recently I’m unbearably busy and, paradoxically, I have too much spare time.
The seventh day of a week was fully lost for the theatre, but still, it’s too little for me. I read historical books and newspapers by turns with everything which is connected with theatre and, naturally, I have to make up for films and books. Additionally, I have to see many spectacles, which, luckily, I can watch online (I died of happiness). Years of school prison are finnaly about to end, however, I have to finish this wasted time with an icing on the cake. Actually, I grumble a little bit, because I have to take so many informations at once, but, on the other hand, the more I have to do, the more I feel that ... I'm alive.
And the exam comes along. Yes, I know, that I won't manage to do it.
Today I spent time by blissfully lazing around in my best black dress, with a friend. Sad weather, pale sun, hot tea, dear cat, cold and the princess in a dress.
We take outstanding photos, because we have fantastic cameras. Photos in an excellent quality, on which you can see every detail.
Not true.




Owa piękna sukienka to projekt Magdaleny Nowosadzkiej. Dla mnie to sukienka dość wyjątkowa i specjalna. Czarna ale pogodna. Niepozorna ale przyciąga uwagę. A do tego zwie się jak moja ulubiona bohaterka. Moja  ślicznotka.


27 komentarzy:

  1. ciekawe zdjęcia no i owa sukienka bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa notka, ciekawe zdjęcia. Masz świetną fryzurę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem nowa blogerka, wiadomo ze poczatki sa trudne. Postanowilam zorganizowac rozdanie a w nim do wygrania bizuteria BIK BOK.
    Slyszalas o tej marce? Jesli nie to zapraszam na www.bikbok.com do zapoznania sie z ich asortymentem. Sklep ten jest niestety niedostepny w Polsce, ale jako ze mieszkam w Norwegi chce Wam udostepnic conieco.. z tad pomysl na konkurs :)
    Serdecznie zapraszam
    Creamyful <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, kocham tą piosenkę, DEmarczyk była wielka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Great look, casual but still very interesting :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja malowałam farbą Dekoral 'Piękno' i dało radę. Dwie warstwy. ; )
    Leo na ścianie, taka tak, już od wielu lat. ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. I absolutley love your Shoes!
    You look so beautiful my dear!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jest ta sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie śliczne masz włosy!:) Bardzo ładna sukienka i ciekawy pierścionek. Co zaś się tyczy jesiennego "byczenia się", to w pełni pochwalam;) kot i herbatka to mus!^^ Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowego posta z... Niespodzianką na końcu^^;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie fajne filmy musisz obejrzeć? masz piękne włosy <3 zakochałam się !
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chelsea Girls, The Servant, Blizna, Amator, Der blaue Engel, Citizen Kane, Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb i
      2 lub 3 rzeczy, które o niej wiem... Ale najpierw trzeba je znaleźć ;)

      Usuń
  11. No jakoś jest jak jest, ale i tak widać, że sukienka jest świetna, więc efekt chyba osiągnięty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Your dress is so adorable!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ulala, Ewa Demarczyk :)

    A sukienka świetna ! i klimat taki 'teatralny'się zrobił ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Great pictures, love your hair on the first photo!! :)

    ESTHIONTHERUN

    OdpowiedzUsuń
  15. I know what you mean about being busy,I just wish I had some more time,or even spare time.Sorry I havent stopped by your lovely blog in a while,I've certainly missed out on some fab posts!
    Love your dress,very chic and looks so sweet and comfy,plus my favourite colour to wear,black :D

    Hope your well and having a lovely week so far,thanks so much for your lovely comment x

    OdpowiedzUsuń
  16. i loveeeeee ur ring!! super cute outfit! following you now!
    visit my blog? www.lauraupintheclouds.blogspot.com

    laura

    OdpowiedzUsuń
  17. no prosze Ewa Demarczyk - wiesz co dobre - ale ja tez kocham wydanie tej piosenki wg Steczkowsiej - tak jak przywali głosem to mury trzeszczą :) no i ma wspaniałą dykcję a piosenka pod tym wzgledem do łatwych nie należy :) sukienka w klimacie - piekna zwykla czarna i w sumie niezwykła czarna to ten krój długość - wszytsko to razem daje odrobine tajemnicy :) całkowicie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowita sukienka, totalnie mnie zauroczyła! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewa, no kurde, ktos jej jeszcze slucha, piona za to wielka ogromna. jak patrzę na zdjęcia które dodajesz aż mam ochotę coś zrobić. aaaa

    OdpowiedzUsuń
  20. czy to właśnie ten model sukienki z kolekcji Pani Magdy masz na sobie? pytam, bo świetnie wyglądasz, szukam czegoś podobnego i nie jestem pewna czy to konkretnie ta, którą prezentujesz poniżej (nie widzę, cholewka, tej asymetrii)

    OdpowiedzUsuń
  21. tak, to ten model. tyle że w mojej sukience asymetryczny bok jest nieco mniejszy- ale jest.

    OdpowiedzUsuń

hello. Every opinion is appreciated. thank you for your spending your time here.
Have a lovely day.