20120929

Blue blue blues



Hej. Ładne obrazki są ładne. Zawsze chciałam mieć owczarka niemieckiego. Ale nici z tego zatem oglądam zdjęcia niedostępnych wilków. Znajdę sobie kiedyś własnego wilka. Lwy też uwielbiam, nie potrafię konkretnie wskazać za co. Najpewniej uległam Disneyowskiej propagandzie. No i koty. Koty generalnie są najlepsze. W przyszłości zostanę "crazy-cat-lady". Wiecie, jak w Simpsonach. A słonie? "Piętno" nazwiska. Są piękne. Jedyny sens chodzenia do zoo to możliwość oglądania słoni na żywo. Właściwie moją lwią i słoniową manię można porównać do manii Tonego Montany na punkcie tygrysów. Idąc tą logiką pisana jest mi również przyszłość narkomanki milionerki z zabójczym temperamentem.
Dorzucam mój niebieskim, kwiatki i Morrisona skoro złożył się już taki "ulubiony" zestaw.

Hey. Nice pictures are nice. I always wanted to have a German Shepherd. But I think I will never have it, so I watch pictures of unavailable wolves. I'll find someday my own wolf. I also love lions, I can't exactly say why. It's probably Disney propaganda. Oh and cats. Cats in general are the best. In the future, I become a "crazy-cat-lady". You know, like in The Simpsons. And elephants? They are beautiful. The only reason to go to the zoo is the ability to watch live elephants. Actually, my lion and elephant mania can be compared to Tony Montana mania about tigers. Following this logic, I will be drug addict  millionaire with a deadly temper.
I add blue, flowers and Morrison and made ​​a "favorite" set.


Jestem chora. Co nie przeszkadza mi polecieć w letniej sukience i cienkim trenczu do teatru aby dorobić się jeszcze bardziej- prawdziwe poświęcenie dla sztuki! Do rzeczy: Tartuffe, Teatr Narodowy Warszawa. 
Sztuka zrealizowana idealnie. Nawet jeśli nie interesuje was literatura czy teatr- wybierzcie się chociaż dla samej gry aktorskiej. 

I'm sick. What doesn't bother me to go in the summer dress and trench coat to the theater to get more sick-real sacrifice for art! To the point: Tartuffe, the National Theatre in Warsaw.
Art executed perfectly. Even if you are not interested in literature or theater-go on the play, although the acting.

Mój tumblr. Mix wszystkiego.

>> pic source: tumblr, http://www.narodowy.pl/ <<

20 komentarzy:

  1. zdjęcia cudowne. Też uwielbiam wilki i koty. Chciałabym mieć kiedyś wilka i panterę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice pictures, love that blue hair :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wonderful oics :))
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  4. High Five! Też będę kociarą. Koty to najwspanialsze stworzenia na ziemi. Uwielbiam je. Dziękuje za taki fajny post- dużo inspiracji <3.

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. I always Love your inspirations. Great pictures.

    XX,
    Jenny

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne włosy <3
    I Jim Morrison <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooj, ja też zawsze chciałam mieć owczarka niemieckiego, ale mam kundelka, który wygląda jak panda. :D Uwielbiam niebieski, zresztą tak samo jak miliard innych kolorów, choć niebieski chyba przeważa w mojej szafie. :)

    Hehe, na razie jestem zachwycona tym sweterkiem, bo idealnie nadaje się jako narzutka w chłodniejsze wieczory, nie jest za gruby, a dłuższy i może troszkę za duży, poza tym jest kolorowy i to bardzo mi się podoba. :) Jak będę planować oddać go w dobre ręce to dam znać! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. interesujące zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  9. i absolutley love these pictures! all of them!
    i hoop you get wel soon :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo, do teatru to ja z chęcią. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello dear, like this?
    I want to wish you a great week.
    Congratulations on your blog, I like it a lot.
    is very beautiful.When you have time come and visit my blog too

    http://couturetrend.blogspot.it/

    I'm on facebook too, with a page refreshed all day.

    http://www.facebook.com/couturetrend1

    I hope your visit, Kisses

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne jest to zdjęcie z małym słonikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. You have such a cute blog, love the pictures.
    I'm your new follower : )

    xo,
    Cindi
    Breakfast at Cindi’s

    OdpowiedzUsuń
  14. love this 'blue' post <3 so inspiring!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Słonie <3 Uwielbiam! Jest w nich coś co mnie zawsze rozczula może ta ich wspólna integracja, wszelkie zażyłości i okrutny los ... może

    OdpowiedzUsuń
  16. I agree with you :D
    I had a German Shepherd years ago, they are amazing like all dogs are :D

    I love Wolfs too :)

    Kisses,
    Maria

    OdpowiedzUsuń
  17. Miętowe włosy...aaaaa...Chciałabym takie..
    ...dawno nie byłam w teatrze...:(

    OdpowiedzUsuń

hello. Every opinion is appreciated. thank you for your spending your time here.
Have a lovely day.