20120809

She has a house and garden

Hej. Busy times. I begin to prepare my small but charming, traditional birthday party. Unfortunately (or fortunately), every day I go on a course to a license which is time consuming. Well, in general I'm not complaining but I wish I could  drive car NOW IMMEDIATELY.
Car makes you free, your only restriction is that the gasoline in the damn high price. I love Top Gear , I love these boys. They infected me with car mania so I really can't wait.. hmm. such a digression.
ANYWAY I don't have too much time to organization, in my head I got an wonderful plan but it requires work. I bought tortillas and all the stalls needed for Mexican grub, many of ingredients to produce delicious cakes and biscuits and a few little things. The bag looked like a monthly reserve for the military branch but when I unpacked the bag, I think my guests will starve. 
I'm don't care about birthday. A larger number, nothing more. Will this day will have an influence on me? No, it would be like everyday. So why a birthday party? I love to invite my friends to my house, I love to feed them and have fun with them. Well, what is more,  I can also bring to life my crazy plans and create decoration like you can see in the picture
//
 Hej. Dużo się dzieje. Powoli zaczynam przygotowywać moje małe lecz urocze, tradycyjne przyjęcie urodzinowe. Niestety (a może stety) codziennie uczęszczam na kurs do prawka co jest dość czasochłonne, ogółem nie narzekam, chciałabym móc jeździć JUŻ TERAZ NATYCHMIAST. Samochód daje tak niesamowitą wolność, a twoim jedynym ograniczeniem jest benzyna w tej cholernie dużej cenie. Jestem maniakiem Top Gear, uwielbiam tych chłopców, to oni zarazili mnie samochodową manią..hmm. Taka dygresja.
ANYWAY nie mam czasu na organizacje a w mojej głowie powstał wspaniały plan, który wymaga pracy.
Udało mi się kupić tortille i cały ten kram potrzebny do meksykańskiego żarcia , masę produktów do wytworzenia pysznych ciast i ciastek oraz kilka drobnostek. W torbie wyglądało to jak miesięczna rezerwa dla oddziału wojska jednak po rozlokowaniu w odpowiednich miejscach sądzę, że goście będą przymierać głodem.
Nie jestem przejęta urodzinami samymi w sobie. Jedna liczba więcej ot wszystko. Czy ten dzień będzie miał na mnie wpływ? Nie, będzie taki jak każdy inny. Zatem dlaczego przyjęcie? Uwielbiam przyjmować u siebie swoich przyjaciół, uwielbiam ich karmić i bawić się z nimi. No i mogę wcielać w życie tak zwariowane plany jak chociażby taki oto zamiar dekoracyjny.
 
How it will be look like in my version? Psychedelic music, cushions, swing with cushions, hammock, a rug on the grass, big table with my goodies, fabric and lights hanging from the trees, little candles placed everywhere and fire (if I manage to light it!).
Photos are a inspiration and I'm really curious how will look like my version of the party.
Keep your fingers crossed that it came out exactly as I planned
 //
Jak to ma wyglądać... psychodeliczna muzyka, poduchy, huśtawka z poduszkami, hamak, dywan położony na trawie a nim stół z moimi smakołykami, materiał i światła podwieszone pod drzewami, świeczki ustawione tu i główne źródło światła zapewni ognisko (o ile uda mi się je rozpalić!). 
Zdjęcia stanowią pewną inspirację i jestem naprawdę ciekawa jak wyjdzie mi moja wersja party z taką otoczką.
Trzymajcie kciuki żeby wyszło dokładnie tak.
sources: lepetitcoquin / fuckyeahforts / leivailya / tumblr /

15 komentarzy:

  1. Woww...beautiful pics!!! Hope you have a Happy Birthday! I agree with you, on this day, it's a good way to have fun with our friends ;D
    I also LOVE Top Gear, and they're sooo funny :D
    Thank you so much for stopping by & following!!!! I’m following you back now :)
    Unfortunately you haven't “bloglovin”, but if you decide to add it on your blog, please let me know, and we can follow each other there as well, it's an easier way to keep in touch ;)
    Have a wonderful day<3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"



    OdpowiedzUsuń
  2. Great inspirations. It reminds me of my childhood when we used to build little tents in the garden out of bed sheets.

    XX,
    Jenny

    PS.: Thank you for your nice comment, maybe want to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie urodziny to super sprawa - powodzenia w organizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ahhh kocham takie klimaty!!!:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście bardzo uwielbiam takie niebanalne klimatyczne scenerie. Mam nadzieje, że urodziny bedą udane :)

    Pozdrawiam ciepło
    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful selection of photographs. Good luck with the driving :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zawsze marzę o takiej niespodziance!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia z prawo jazdy, ja niestety oblalam juz 6 razy, a tez bym juz chciala moc prowadzic... Inspiracje na przyjecie bardzo fajne, mam nadzieje, ze uda Ci sie osiągnać podobny/ równie dobry efekt:) Pozdrawiam, życzę na zapas wszystkiego najlepszego i dobrej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chcę zdać za pierwszym razem, ewentualnie za drugim ;) Ale przyznaję, że Warszawa jest nieco przerażająca zza kółka (co nie przeszkadza mi by wciskać gaz do dechy ;)

      Usuń
  9. I love you style! And i love your pictures! Your blog is so great! And i love Edie Sedgwick as wel...maybe we were sister in another life ;)
    i follow you!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh, I wish I had a nice backyard to set up a little gauzy tent! Great hideaways!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely photos!! Great blog!:)

    Adriana~
    http://www.leopardmartini.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ohhhhh, jestem pewna, że urodziny będą mega <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

hello. Every opinion is appreciated. thank you for your spending your time here.
Have a lovely day.