20120827

Ruin me 2012/13

kolaż wykonany przeze mnie/ photo set by me
Pogrzebałam już lato, gdyż samo samo się o to prosiło. Znając lokalną pogodę i własne nieprzystosowanie do zimna stwierdziłam, że trzeba będzie się w coś odziać. Aktualne trendy są mi bardzo nie po drodze, więc nic nie powinno mnie kusić ale jednak z prędkością światła zbudowała mi się lista na zakupy.
Skóra, mnóstwo czarnej skóry, sztyblety, oksfordy, kowbojki, pudrowe róże, kobalt, rockowy look... hell yeah

Przed wami (oraz nad nami) moja lista jesiennego poszukiwacza skarbów (czyli co chcę nosić od dawna ale nie potrafię znaleźć ideału więc tworzę głupie listy)
no. 1 Wianuszek- są piękne, ja nie potrafię go zrobić, nie mogę znaleźć.
no. 2 Sztuczne futro- kto mnie zna ten wie, że marzę o wielkim, długim futrzanym płaszczu. Ideał na zdjęciu pochodzi od M. Korsa, rok temu znalazłam identyczne futro w Terranovie jednak "coś tam, coś tam, przyjdę po nie za tydzień". Poszłam. Nie było go 
no. 3 Oxfordy- gdy zakochałam się w Agyness Deyn szukałam tych butów z uporem maniaka. To było jakieś 5 lat temu, w Warszawie znalazłam 1 (słownie: jeden) butik który oferował w sprzedaży damskie oxfordy. Próbowałam teraz, jednakże wiosną możesz kupić tylko sandały, szpilki lub balerinki. Aktualnie biegam od półki do półki, tak bogato na jesień 
no. 4 Bluzka w paski- klasyka z której mam tylko podkoszulek i t-shirt. 3/4 będzie ideałem.
no. 5 Skórzane spodnie- dobrze wiecie dlaczego znalazły się na tej liście. Historia kołem się toczy: ideały znalezione 4 lata temu, były jedynym egzemplarzem w sklepie. Przez cały czas aż do teraz nie znalazłam podobnych. Wszystkie miały głupie przeszycia, wstawki, wzmocnienia. A ja chciałam po prostu 2 kawałki zszytej skóry. Znów znalazłam spodnie proste jak cep, mogę zrezygnować z reszty ale z nich- z pewnością nie!
no. 6 Babcine rajstopy- do sukienek i krótkich spodenek na Polską jesień
no. 7 Okrągłe okulary- niepotrzebne mi słońce by nosić ciemne szkła. Lubię nosić okulary niezależnie od pogody. 


I buried summer already. Knowing the local weather and my own inadequacy to the cold, I found that I need to dress up in something more. Current trends are very out of way to me, so nothing should tempt me but I built a shopping list very fast.
Leather, lots of black leather, elastic-sides, oxfords, cowboy boots, powdery pinks, cobalt, rock look ... hell yeah.


Below (and above) my list of autumn treasure hunter (that is what I want to wear for a long time but I can't find an ideal so I make stupid list)

no. 1 garland headband- beautiful, I don't know how to make it, I can't find it anywhere
no. 2 faux fur- who knows me, knows that I'm dreaming of a big, long fur coat. The perfect one (on picture)  comes from M. Kors.  Year ago, I found the same coat in Terranova but "something, something, I will buy it next week." I went there. It wasn't there.
no. 3 Oxfords- when I fell in love with Agyness Deyn, I was looking for these shoes like a manic. It was about 5 years ago, in Warsaw I found only 1 (one) boutique that offered women's Oxfords. I tried to find them now, but in the spring you can buy only sandals, high heels or flats. Currently I run from the shelf to shelf, so many oxfords for autumn.
no. 4 striped shirt- classic. I got only a tank top and T-shirt. 3/4 would be ideal.
no. 5 leather pants- well you know why I included it on this list. History comes full circle: I found perfect pants four years ago, it was the only copy in the store. All the time until now I haven't  found similar. All have stupid stitching, trim, gain. I wanted just 2 pieces of stitched leather. Finally I found the pants simple as a brick.
no. 6 Grandma's tights- to dresses and shorts for Polish autumn.
no. 7 Round glasses- I don't need a sun to wear dark sun glasses. I wear glasses regardless of the weather.


A wy macie już swoje jesienne typy?/

Do you have your autumn types?

14 komentarzy:

  1. z Twoich typów wybrałybyśmy futro i okulary! Oprócz tego chodzi nam po głowie jeszcze shopper bag z Zary.
    Pozdrawiamy, www.babooshki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fur is mine .)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  3. i love your choices!
    especially the coat,glasses and rose headband!

    http://delvanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio wyszłam z sh z cztrema siatami, więc znalazło się miejsce i na sztuczne futerko, i legginsy ze skórzanymi wstawkami, i pare spódnic, w tym moje kochane plisowanki, i... oj dużo tego:) W każdym razie na jesień jestem dobrze wyposażona (i na przyszłe lato również:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra to ja Ci pomogę.
    1.Wianuszków jest cała masa na etsy. poprostu wpisz flowers albo head piece i Ci się znajdzie. Jedne są drogie, inne są tańsze :)! Serio, jak poszukasz trochę tam na etsy to znajdziesz coś dla siebie, jestem pewna. Jak nie, to takie sklepy jak Topshop, RiverIsland.. Tam napewno też są. Sama swój kupiłam w Topshopie.
    2.Ja sztuczne futerko kupiłam w tamtym roku w zarze. ale jest w panterke. chyba będę je sprzedawać więc jakbyś była zainteresowana to wal. wgle go nie nosiłam :P.
    3. oxfordy- nie wiem jakie to są buty, zabij xD
    4. bluzek w paski jest cała masa w kappahl, orsay, topsecret...h&m podejrzewam, że coś by się znalazło też :)
    5. skórzane spodnie dwa lata temu kupiłam w kappahll, jak nie tam to poszukaj na allegro albo w secondhand :)
    6. babcine rajstopy- H&M, kappahll :)!
    7. okrągłe okulary... cała masa jest na bryle love czy jakoś tak się ten sklep nazywa, mam nadzieję, że pomogłam < 3 sama wiem, jak czasami proste rzeczy jest ciężko znaleźć:/
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  6. ps: z jakiego jesteś miasta?

    OdpowiedzUsuń
  7. futro i okulary! :)
    świetne zdjęcia!
    zapraszam do mnie,
    obserwujemy?
    pozdrawiamM

    OdpowiedzUsuń
  8. Such gorgeous inspiration pictures!
    I'm Your New Follower,Hoping That you Will FOLLOW me too.

    Twitter
    Blow a Rainbow on Lookbook
    Blow a Rainbow on Bloglovin
    Blow a Rainbow on Tumblr

    OdpowiedzUsuń
  9. oj tak nowe kolekcje rujnują budżet.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cieszę się, że chociaż trochę pomogłam :)!!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  11. I recently stumbled across your blog and I LOVE it! I love the layout to the content and everything in between! Your style is just impeccable and your blog is simply the epitome of perfection! I am your newest, most avid follower, I look forward to reading your future posts. I would love it if you could perhaps follow me back too? Have a lovely day!

    OdpowiedzUsuń

hello. Every opinion is appreciated. thank you for your spending your time here.
Have a lovely day.