20120825

Palace of exile

I'm black and white. Or maybe it's ecru? I like to feel like a ghost in the rainy days.
I look at the blank pages of notebook, I hear in my head "An American Prayer", the room filled with cedar incense and cinnamon, cat becomes more and more pleasant, I try to think positively (what a nonsense to think so) but in the end it will be, anyway, filled by the daisies, eyes, quotes and death. It makes no sense to fight with your own inside, right?
Chiffon. Ethereal, delicate, melancholy, easily perish, hides and shows.
Just a month summer.
+++
Jestem biało-czarna. A może to jednak ecru? Lubię czuć się jak zjawa w deszczowe dni. 
Spoglądam na puste kartki notesu, w głowie przebrzmiewa mi "An American Prayer", pokój wypełniony cedrowym kadzidłem i cynamonem, kot coraz bardziej milusiński, staram się myśleć pozytywnie (cóż za idiotyzm z mojej strony) ale ostatecznie strony i tak zapełnią stokrotki, oczy, cytaty i chaos. Nie ma sensu walczyć z własnym wnętrzem, prawda? 
Szyfon. Zwiewny, delikatny, melancholijny, łatwo niszczeje, skrywa i pokazuje.
Tylko Jeszcze miesiąc lata.
//tunic- River Island//
ph.Gośka Wąsiewicz

A teraz coś małego i mam nadzieje przydatnego.
Powijakowa :) nagroda blogowa
Tym zaszczytnym tytułem obdarowała mnie ślicznotka z federherzen. Merci beaucoup!

Akcja podaj dalej, z chęcią wezmę udział bo mam kilka typów którym chciałabym przynieść choć jednego nowego czytelnika.
Oto zasady:
♦ blog musi być jeszcze w powijakach, nie może mieć więcej niż 200 czytelników!
♦ poinformuj o przyznanej nagrodzie na swoim blogu  
♦ nagrodę możesz przyznać 5 blogerom, poinformuj ich o tym w komentarzu
♦ Zapoznaj się z regulaminem i...niech nagroda przechodzi dalej

Moim zdaniem uznanie należy się  federherzen (taktaktak!), ohmyfilipa oraz livecreatehavefun
W wolnej chwili koniecznie do nich zajrzyjcie.


17 komentarzy:

  1. Gdyby ta tunika była trochę krótsza byłoby lepiej, bo w takiej długości jak jest teraz strasznie Cię skraca i wyglądasz trochę "kaczkowato"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie masz racje. Trzeba to poprawić butami na obcasie :)

      Usuń
  2. Zgadzam się z poprzedniczką, ale i tak mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze zdjecie jest boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna tunika :>
    Zapraszam do mnie na dwa konkursy
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna tunika, lubię ubrania w takiej kolorystyce
    http://ineeczkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. lovely top! :)

    breepluse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful pictures and I love your blouse :)

    OdpowiedzUsuń
  8. yes it is important to keep positive! i love these pictures, they almost do have a ghost like quality...

    -Jessica
    http://www.jumpintopuddles.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zakochałam się w tej tunice jest BOSKA <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam biało-czarne zestawy:) A tunika jest śliczna:) Pięknie CI:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia i ta tunika... cudo!

    Zapraszam: http://magdallenastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

hello. Every opinion is appreciated. thank you for your spending your time here.
Have a lovely day.