20120829

Freedom in her eyes

Hej. To samo! Ha, chyba tak jakby jest bardzo podobnie. oczko w rajstopach, 'mucho-mucho more' biżuterii. Nie uważam oczka za wielką tragedie i niziny estetyki. Było zimno, ja miałam chęć na tutu*, jedyne 15 dostępne w mojej walizce niestety poddały się biżuterii i puściły oczko.
Dość tłumaczeń. Przez poprzednie 2 miesiące byłam obrażona na śpiewanie. Wczoraj się pogodziliśmy więc mam chrypkę. Udało się pięknie (skromność) wykonać Video Games Lany Del Rey i znalazłam utwór stworzony pode mnie- Hallelujah. Co nie zmienia faktu, że nie lubię mojego niskiego głosu. Chociaż mam nadzieje, że przy ciężkiej pracy wyjdzie na jaw, że jestem rzadkim kontraltem (eh marzenia marzenia).

 *to nie tutu głuptasie! 



Hej. It's the same! Ha, I guess it is very similar. ladder in tights, 'mucho mucho-more' jewelry. I don't think that the ladder is an ggreat tragedy and an insult to aesthetics. It was cold, I had a desire to tutu *, only 15den was available in my case, unfortunately, I laddered them.

Enough of my excuses. Over past two months I was offended by the singing. Yesterday we made up so I hoarseness. I beautifully (modesty) performed Video Games by Lana Del Rey and I found a song "created" for me - Hallelujah. What doesn't change the fact that I don't like my low voice. Although I hope that with hard work will comes to light, that I am a rare contralto (eh dreams dreams).


*it's not a tutu, silly! 
Widzieliście już jeden rysunek, czas na kolejny! To mała tragedia ale przynajmniej jest podobieństwo.
You have seen one of my drawings aready, it's time to see another! It's a small tragedy, but at least it is similar to Jim.

(ph: Gośka Wąsiewiecz)

9 komentarzy:

  1. fajny styl :)

    + dodaję do obserwatorów i zapraszam do mnie :) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. love the outfit. casual, but chic :)

    http://www.tseparfait.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie podoba mi się ten outfit. wyglądasz nieziemsko. taka spódnica i taka góra <3 BOSKO! śpiewasz? nie wiedziałam. musisz kiedyś dodać jak śpiewasz <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  4. Great skirt, lovely casual outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely outfit, so well styled. And you are so talented love the drawing.
    I followed gfc and bloglovin #22, follow back? :)

    Ivana
    http://ruedetreschic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna spódniczka! ; )
    ineeczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę świetny zestaw ;)

    http://couleurcamouflage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. amazing outfit! i love your shoes!

    OdpowiedzUsuń

hello. Every opinion is appreciated. thank you for your spending your time here.
Have a lovely day.