20120714

White Wolf Lake


Tiulowa spódniczka nigdy nie przyszła mi do głowy. Mnie, w czasach małego stworzenia, nie trzeba było dziewczęcych sukienek, różu i zwiewności. Byłam elfem, musiałam biegać, wchodzić na drzewa i walczyć z potworami. Co oznaczało iż nosiłam bawełnę, chusty płaszcze, kaptury, tuniki i legginsy.
Jednak z czasem, gdy uświadomiłam sobie, że data mojego urodzenia jest równie odległa co PRL, zamarzyło mi się coś a la tutu. 
Zamiast stopniowego wchodzenia w dorosłe buty poszłam w drugą stronę. Nie całkowicie ale jednak tymczasowo- w tej kwestii- wolałabym zatrzymać się w miejscu. Pomarzyć sobie o etacie w Operze Narodowej, udawać białego łabędzie i przechadzać się w lekkim, zwiewnym, eterycznym materiale.

/skirt- Bershka/ /t-shirt- The National Stadium ;)/ /shoes- Deichmann/
ph. Viola Krzaczkowska

30 komentarzy:

  1. koszulka boska, ale buty juz nie ;d


    www.ilovelumpex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny kontrast między delikatną tiulową spódniczką, a ostrym zadziornym, rockowym t-shirtem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta spudniczka ! można ją zastosować do wielu innych zestawów !

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna spódniczka i buty <3 całość niesamowicie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny zestaw, nie chcesz mi oddać tej koszulki z wilkiem? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. adore your style!this skirt is really lovely!
    follow you!if you want check out my blog!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. I love your blog.Definitely following now! Check out my new blog and stay in touch! xx

    http://thedailysugar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka mistrzowska koszulka!♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Koty, czytanie, teatr - tak!

    Buty z tego zestawu piękne. <3 Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie: www.wrzosw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny t-shirt! Bardzo podoba mi się połączenie go z delikatną spódniczką. Super!:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Thank you for your comment! I love your t-shirt!!

    http://greatstyling.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem tu pierwszy raz i muszę powiedźieć, że styl b. pasuje do twojego typu urody....

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wszystko dobrane, na maxa pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. you can't go wrong with an animal t. ever. :D

    -Jessica
    http://runninginsideus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. I absolutely adore this skirt! It's beautiful! I love your outfit.

    arm candy-mfashionfreak♥blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny motyw na koszulce:) A spodniczka jest urocza i taka niewinna. Wszystko razem - rewelacja! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wyglądasz w tej spódniczce, idealnie leży na Tobie;)
    Obserwujemy?

    www.or-and-kw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Amazing outfit! Thank you for the comment on my blog! Following you! Hope you can follow back!

    -Tina
    http://2petite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Love the skirt and tee. Cute outfit and blog :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam twój header <3 jest BOSKI! chciałabyś się follować nawzajem?
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. You look great! Very well styled.
    By the way, thanks for your comment on my blog :)
    I'm following you now. Check my new post and let me know if you would like to follow me too!
    Love,
    http://inass-myfashion.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Thank you for visiting my blog. You are right, Wreck this journal is a way to be more creative day by day, and I love it!

    This outfits is really cool! I particulary love the profile picture, it's so dreamy...

    OdpowiedzUsuń

hello. Every opinion is appreciated. thank you for your spending your time here.
Have a lovely day.