20120725

She has a house and garden


Totalnie zmieniam mój pokój. Czerwone ściany były złym pomysłem- po 2 latach mieszkania czułam się całkiem przytłoczona, przyduszona i "niedoświetlona". Okno na południe jednak nie oznaczało nieustannego rozświetlania wnętrza. Mocny kolor wymagałby ponownego remontu generalnego- bo jak przykryć mocną czerwień czymś jaśniejszym? Zatem czerwony zostaję. Postanowiłam wziąć się do pracy. Odsłoniłam deski, pomalowałam je na biało. Również meble stały się białe. Fotel z lat 70 nakryty koronkową narzutą. Roślinki, kwiaty, płyty, futra, koronki, kwiatowe wzory, meble i akcesoria z lat 70, plakaty i kreatywna mieszanka zdjęć. Łapacze snów, zimowe białe światełka. Nawet mój mały przyjaciel dostanie nowe-stare posłanie. Chociaż coś mi mówi, że ze swa całą kocią godnością oleje mój piękny, duży, wiklinowy koszyk i zajmie swoje ukochane miejsce- moją szyję i barki.
Niestety, wszystko co wyżej wymieniłam znajduje się na razie na jednej wielkiej kupce. Podłoga i meble schną a ja zachodzę w głowę jak nadać mu ten niepowtarzalny i oryginalny klimat, który przypadł by do gustu gwiazdom z końca lat 60. 
Powyżej coś wspaniałego. 
//
I totally change my room. The red walls were a bad idea, after two years of living there I felt quite overwhelmed, smothered and "underexposed". Window on south side didn't mean an constant illuminating of interior. I've change itI've uncovered the plank floor and painted it white. Furniture also became white. Old armchair from 70's- covered with a lace bedspread. Plants, flowers, cd's, fur, lace, floral patterns, furniture and accessories from the 70's, posters and creative mix of pictures. Dream catchers, winter white lights. Even my little friend gets a new-old bed. But something tells me that in his entire feline dignity he won't change his beloved bed- my neck and shoulders- to beautiful, large, wicker basket. 
Unfortunately, all the above article I have mentioned so far is a one big pile. The floor and furniture are drying so now I wander how to give my room this unique and original atmosphere, which any of my favorite stars would like.
Above something wonderful.


//Sources will be complete tomorrow, sorry :(//

10 komentarzy:

  1. Też uwielbiam białe wnętrza w stylu skandynawskim, koniecznie wrzuć fotki jak skończysz remont!

    OdpowiedzUsuń
  2. Great pictures, I love the 3rd one.

    OdpowiedzUsuń
  3. I love all those rooms, beautiful!
    P.s. I had a red wall in my room too, bad idea :D

    OdpowiedzUsuń
  4. te pokoje sa piekne <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak tak! Koniecznie musisz wrzucić zdj po skończeniu remontów. Uwielbiam jasne pokoje, mimo tego zdecydowałam się na trochę amarantowego kolorku:)
    Zapraszam na mój blog http://jbyj-gossip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudowne są te pokoje. SZczególnie piąty. Sama marzę żeby zmienić coś w swoim. Od dłuższego czasu mam pomarańczowe ściany które również zaczęły mnie przytłaczać. Marzę o prostocie! Chciałabym mieć cały pokój w bieli. Szkoda, że na razie mnie na to nie stać, a bardzo potrzebuję odmiany.


    p.s Bardzo dziękuję CI za wizyty u mnie. Piszesz u mnie jedne z najciekawszych i najbardziej konstruktywnych komentarzy, co niesamowicie motywuje mnie do działania. I choć nie zawsze zdążę szybko na nie odpowiedzieć, to każdy czytam. DZiękuję raz jeszcze! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne pokoje, od małego jestem zakochana w moskitierach nad łóżkiem :) Twój pokój zapowiada się świetnie, czekam na zdjęcia!

    Obserwujemy? :)
    http://theblondberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kazdy pokoj ma dusze :)

    Zapraszam do siebie na konkurs :

    http://princess-beyonce.blogspot.ch/2012/07/konkurs-wygraj-zegarek-z-brylancikami-w.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kazdy pokoj ma dusze :)Twój zapowiada się świetnie, czekam na zdjęcia!

    Zapraszam do mnie - autograf Daniela Radcliffe ;)

    OdpowiedzUsuń

hello. Every opinion is appreciated. thank you for your spending your time here.
Have a lovely day.