20120613

teatralnie



Długa przerwa z braku czasu. Oceny na koniec roku, spektakle, przygotowania do egzaminów etc. Czas w dalszym ciągu jest dla mnie towarem deficytowym ale serce mnie boli (oh you!), że mój blog tak zawiewa pustką oraz nudą. 
Co się zatem działu gdy tutaj nic się nie działo? Próby próby próby przed ciężkim poniedziałkiem- 4 spektakle= mnóstwo roboty. Cały czas przecierałam oczy z wielkim niedowierzaniem "Jestem tutaj? Naprawdę??". Wiem, Roma jest bardzo rozrywkowa i komercyjna, musicale to nie teatr  plepleple, ale wciągnęła mnie wystawiając ukochanego "Upiora w Operze", możliwość tworzenia spektaklu to jak dobranie się do magicznego pudełka. Myślę, że zaliczyliśmy 3000 widownie tego dnia... przerażała mnie własna matka, potem garstka widzów, 200 osób a potem... poszło z górki.

Chociaż to pewnie nie ciekawi nikogo poza mną. 

Nadal nie mam butów, witamy najgorszego klienta świata. 

5 komentarzy:

  1. Love the photos!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Kisses

    Giuseppe

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta jeansowa koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  3. poluję na taką koszulę od dziś ;p
    Zapraszam http://aleeexsmile.blogspot.com/ - trochę o Euro, z innej, dziewczęcej perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  4. koszula piękna :>
    obserwuję Cię w związku z akcją na forum ModnejPolki
    obserwuję jako Nenka, także liczę teraz na rewanżyk :) buziaki :*
    www.nenkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

hello. Every opinion is appreciated. thank you for your spending your time here.
Have a lovely day.