20120520

ombre


Cała butelka ACE? Zapowiada się świetna zabawa! Jeansowa koszula, 3 pary szortów, bluza a przy okazji spróbuje wybielić białą kamizelkę.. no i cóż, koszula wyszła jak wyszła. Nie dokładnie i bez pioronującego efektu ombre ze względu na jasny kolor koszuli. Miała pewnie 30 lat i nigdy nie powalała wyglądem więc nie szkoda mi jej :). Szorty jako-tako a bluza... bluza jest na kształt obecnie popularnych z Mr. Gugu & Miss Go czy Aloha from Deer. Góra niebieski, linia załamania koloru fioletowa a dół- biały. Nie jestem pewna czy wybielacz to taka fajna sprawa...
Niebieski i granatowy. To najlepsze kolory dla niebieskookich i/lub blondynek. iby precz z zasadami ale akurat do tej się przyczepiłam i będę jej bronić. Uwielbienie dla wody pewnie ma jakiś udział w tym moim ubóstwieniu niebieskiego... bransoletka widoczna na zdjęciu to idealne połączenie- czarny, niebieski i muszelki. Ochy i achy po prostu.
Ostatnie słówko: Najzwyklejszy szal z Paryża. Jest prostokątem granatowej tkaniny no ale nie został kupiony byle gdzie, prawda? Prawda.


//koszula- vintage, sukienka- H&M, szal- gdzieś u Francuza//

22 komentarze:

  1. Wybielanie dżinsu zawsze jest fajne! ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawał dobrej roboty :) Ombre jest cool :)

    Adam,
    http://bmagazyn.com

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie ta twoja koszula sie teraz bardzo podoba..:):):)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. koszula świetna ! muszę sama kiedyś spróbować się pobawić wybielaczem, ale raczej bym nie miała do tego cierpliwości :) z przyjemnością dodaje do obserwowanych :)

    Zapraszam do mnie : http://murderfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna tunika, idealna na lato;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie ci to wyszło ja będe próbować to samo ale z szortami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszula jest mrr ;D


    ` odnośnie spodni, to fakt.czułam, że coś jest nie tak w całym wyglądzie, ale skupiłam się na czym innym :) toteż szczerze dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naturlanie nei odebrałam tego jako "przytyk" lubię jak ktoś nie owija w bawełnę ; ) Samej czasem dostrzec mankamenty .

      Usuń
    2. miałam na myśli, że trudno samej dostrzec ( mam tu siebie na myśli) :)

      Usuń
  8. Mi się podoba koszula, nie wyszła może idealnie ale ja tam nie lubię takiego proporcjonalnego ombre, takie troszkę nierówne mi się bardziej podoba :D
    A sukienka jest zajebista <3

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie Ci wyszło, ja tez próbuję swoich sił z Ace :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello dear,
    maybe you would like to follow each other blogs with GFC or via bloglovin? or even both?

    wolffashion.blogspot.com

    have a nice day!
    gV

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh i really like ths denim Blouse. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. dużo paprania jest z tym wybielaniem?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy. Wiadro na dworze, maczanie, niechcący poplamiona bluzka, zabawa z płukaniem i straszny smród chloru. A jeżeli zdolnie chwytasz ubranie rękawiczkami które tykały ACE to powstaną niezamierzone rozjaśnienia na ubraniu :/

      Usuń
  13. Hello! I just came across your wonderful blog and was wondering if we could follow each other on Blogger and Twitter (@pink_sequins). You can follow me (via GFC) by clicking this link. I'll follow back. Take care. :)

    Kristina

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię styl free people,dlatego będę wpadać częściej:)
    zapraszam też do siebie i obserwuję

    http://smallblackdress.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna bluzka - podoba mi się to cieniowanie :)

    OdpowiedzUsuń

hello. Every opinion is appreciated. thank you for your spending your time here.
Have a lovely day.