20120504

Oh my pink hair

Zrobiłam w końcu to co przez mniej-więcej pół roku widziałam na wielu stronach. Kolorowe włosy, ombre hair w różowym wydaniu. Blondynka w różowych włosach - aww. Wszystkie mdłe/beżowe/kremowe kolory stały się nagle tymi idealnymi. Aby uniknąć "zbuntowanego" efektu wolę odstawić biel i czerń, gdyż stanowią zbyt mocną przeciwwagę do słodkiego zestawienia blondu i różu. Ja wciąż miałam w głowie Cassie (Skins) i o takie łączenia się starałam
Koronkowa sukienka w kremowym kolorze to moje marzenie, jednakże do tej pory ciągle coś stoi mi na przeszkodzie i nie mogę sobie takiej kupić. Czyli jak zwykle skończyło się na szafie przyjaciółki.

//dress - H&M, friend property, własność przyjaciółki//

21 komentarzy:

  1. cudowna sukienka ♥

    zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka wygląda idealnie, jest cudowna! a włosy dość ciekawie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sukienka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. spoko, że po przeróbce zdjęć to mało co widać róż, ale i tak spoko. Ja mam w planach pastelowy róż na całej głowie, ale matka mnie zabije ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko, że przerobiona jest tylko ramka zdjęcia. Popołudniowe światło wprawdzie najlepsze jednak nie dla tak subtelnych kolorów i słabego, komórkowego aparatu ;]

      Usuń
  5. bardzo ładna sukienka <3

    www.lumpexiara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah, tylko niestety nie da się w pełni zauważyć efektów! Ale to co widać wygląda obiecująco:) A sukienka prześliczna i faktycznie idealnie komponuje się z taką fryzurą. No i jak przyjaciółka pożycza bez gadania i jeszcze ma ten sam rozmiar to nie ma co narzekać;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam zamiar sobie zrobić kolorowe ombre :) ale poczekam z tym do wakacji ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Koronka przepiękna, ale włosów niestety szkoda :( Jak dla mnie jedyną akceptowalną modą włosową jest moda na włosy zdrowe i zadbane, żadne ombre mnie nie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest przeurocza! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej! Przepiękna sukienka! Świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sukienka.
    Różowe włosy i u mnie są marzeniem.
    Tylko różnie mi to wychodzi. Wiecznie trzeba rozjaśniać i szukać farby. ; <
    Rok temu próbowałam z tonerem za 30zł. Kolor fajny, ale efekt i trwałość taka sama jak z szamponetką za 3 zł. ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Sugienka faowa, ale włsoy woooow ;p
    Zapraszam do mnie http://aleeexsmile.blogspot.com/ ostatnio o konkursach i jak zawsze o HP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najżałośniejszy komentarz świata.

      Usuń
  13. Otagowałam Cię :)
    http://choccolattes.blogspot.com/2012/05/tag-11-pytan.html

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna sukienka!!!

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna sukienka! I włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  16. amazing your blog!! visita mi blog si te gusta nos seguimos =)

    besos

    www.trendyinmexico.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

hello. Every opinion is appreciated. thank you for your spending your time here.
Have a lovely day.