20120527

Mamma Mia!

Bardzo bezsensowny post powodowany stresem. Teatr Muzyczny Roma, moje ukochane musicale, główna scena, 1000 widzów, scena widziana wyłącznie od strony widowni a jutro... jutro ja popatrzę na widzów z perspektywy Upiora, Kotów, Wampirów, Nędzników i wielu innych. Ostatnie dni to istna bieganina. Zmęczenie, niedospanie, stres i przeogromne szczęście sprawiają, że czuję się jak po dawce alkoholu zapewniającej "bujanie" ziemi. Jutro 14 godzin ciężkiej pracy- a ja nie śpię. Niby to nic ale serce wali niczym młot. Muszę zaznaczyć, że aktorka grająca Donne jest wspaniała. A i my, tło, też staramy się ją nadgonić. Trzymajcie kciuki!


edit: było genialnie, jestem wycieńczona ale szczęśliwa. Byliśmy po prostu świetni (oh ta skromność wiem)

11 komentarzy:

  1. Gratulacje, spełnianie marzeń to cudowne uczucie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Great Blog! I follow you now, you too? :)

    Caramellacoco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog jest genialny :)
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię przedstawienia w Romie i musicale ogólnie, a najbardziej chyba "KOty" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że już nie zagrają Kotów. Może za 20 lat.. :(

      Usuń
  5. rewelacja :)ja tez najbardziej lubie Koty, ale niestety nie mialam okazji widziec na zywo.
    tak, SASKA :-) i kurtka i tunika z SASKI :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej uwielbiam teatr i najbardziej właśnie lubię musicale. Szkoda że mam tak daleko do Warszawy i że teatr odwiedzam tak rzadko :(

    Tak to prawda. W rysunku oczywiście liczy się talent ale tego da się nauczyć. Dlatego staram się ćwiczyć. Póki co wychodzi średnio ale kto wie co będzie za dwa lata. To prawda jest gruba, straasznie ale uwielbiam takie książki gdzie wręcz roi się od przeróżnych wątków, akcja nie toczy się wokół jednego wydarzenia czy bohatera lecz w nich obfituje. "Lód" z opinii które słyszałam taką książką właśnie jest dlatego nie mogę się doczekać kiedy znajdę czas żeby czytać :D

    OdpowiedzUsuń

hello. Every opinion is appreciated. thank you for your spending your time here.
Have a lovely day.