20120424

Oldie: Flower power

Nie jetem zbyt dziewczęca ale do chłopczycy też mi jeszcze trochę brakuje.
Moje "przełamywanie" martensów: kwiatki, sukienki, dziewczęce koszulki. Nie raz obiło mi się o uszy, że takie połączenia to cecha bananów oaz bezczeszczenie buta (biedne buty płaczą). Niestety, z uporem maniaka zestawiam je do typowo dziewczęcych/kobiecych ubrań. Co do kurtki... parkę nabyłam zeszłego roku wiosną, gdyż potrzebowałam zwykłej kurtki i odpoczynku od płaszczyków. Zdecydowanie odstaje ona od wszelkich 'tryndów'- nie jest luźna, długa, zielona. Moja czarnuszka jest krótka, dopasowana i ma o 2cm za krótkie rękawy (długie ręce - really). W sumie to chętnie bym ją sprzedała...
Kamizelki kocham... ale o tym może niedługo napiszę.. 

//leggings- SH (Primark),vest- property of my friend c; (H&M), parka- New Look, shirt- Cubus//

13 komentarzy:

  1. fajna kamizelka!;)

    www.juliettecapuleti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kamizelka + martensy + kwieciste legginsy - super! ja nie słyszałam o tym, jakoby takie połączenie było cechą bananów, ale nawet jeśli, to 'wybaczam' - wygląda cudownie:) + kamizelka sama w sobie świetna

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny masz styl, widać tu jednolitą całość :) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się kamizelka i leginsy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia i podoba mi się strój.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie:) swietna kamizelka i na prawdę świetne połączenie glanów z kwiatkami:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you so much for your visit!!!
    I follow you now!
    Have a wonderful weekend!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Kamizelek nie lubię, szczególnie jeansowych - mam do nich jakiś uraz z dzieciństwa... ale łączenie martensów z kwiecistymi, zwiewnymi, eterycznymi ubraniami to od zawsze mój typ! Połączenie kobiecości ze zdecydowaniem, pazurem i jednocześnie komunikat: nie jestem zwyczajną dziewczyną.

    OdpowiedzUsuń
  9. you have really nice pictures!! Love your leggins!!


    http://photodannyfoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne legginsy! :) podoba mi się ta stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń

hello. Every opinion is appreciated. thank you for your spending your time here.
Have a lovely day.