20120325

mirror hate



Jak przykro jest być brzydkim człowiekiem w dzisiejszych czasach. Wygląd to nie wszystko, często to naprawdę zdradliwa przykrywka dla pustego środka. Ale ja naprawdę nie pogniewałabym się gdybym była choć trochę przyjemna dla oka i odrobinę fotogeniczna. Nie mogę dobrze oddać się grze bo cały  czas myślę o tym jak właśnie idiotycznie wyglądam. Ach, gdybym była facetem to bym kolejnym została Dustinem Hoffmanem albo Stevem  Buscemim.... a tak to tylko ciężka harówa nad sobą. To właściwie bardzo puste przemyślenia ale ... o ile byłoby lepiej w życiu. Do poruszenia świata potrzebna jest twarz.

przynajmniej mój kot jest ładny. mogłabym być kotem. 
//dress- VeroModa; shirt- vintage; t-shirt- SH//

11 komentarzy:

  1. Thank you for your sweet comments <3
    Love your outfit too !!!!! :-)


    http://bricetbroc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. You are so cute and so is your cat !

    sending you happy spells

    amyflyingakite.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nice skirt : >
    but i saw very similiar outfit somewhere before :)

    kisses, Lady innocence. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. koleżanka z "branży"! dobrze nie być osamotnioną ;) czekam na więcej, bo lubię Twój oryginalny i lekko hipi look! A spódnice i sukienki do ziemi, ubóstwiam.
    PS. I ja bym się nie obraziła gdybym została kotem

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne te kreacje, naprawdę;)

    pozdrawiam ciepło;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizajca,bardzo oryginalna.
    Zapraszam do mnie.:-*

    http://happysadrocker.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  7. oooh fabulous!!!
    love ur maxi skirt!
    xx
    -S
    Ginger and Lace

    OdpowiedzUsuń
  8. wygladasz rewelacyjnie w tej spodnicy ;o

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie narzekaj na wygląd :D Ładna z Ciebie dziewczyna. Podoba mi się tu u Ciebie xD I masz genialną spódnicę !

    Póki co nie będzie opisu creepersów na blogu bo nie mam czasu, ale zdradzę Ci że są bardzo, bardzo wygodne. Co do deszczu to niestety co do mojego modelu polemizowałabym że nadają się świetnie ponieważ są wykonane z zamszu. A zamsz wiadomo nieciekawie reaguje na wodę, może nie przemoknie ale robi się brzydki. Ale na ładną pogodę są wyśmienite xD Marzyły mi się creepersy te skórzane i najlepiej jeszcze z klamrami lub nabite jakimiś ćwiekami niestety nie na mój portfel xD

    również obserwuje :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny kot, też mam wspaniałą kotkę i bez przerwy zachwycam się jej wyglądem. Co do lustra, to chyba większość kobiet łapie się na tym, że zawsze chce coś zmienić, coś jej nie pasuje. Ja odkąd mam męża to zaczęłam siebie stopniowo akceptować i zrozumiałam, że nie ważne jest to czy podobam się innym czy nie, ważne że on jest wpatrzony we mnie a ja w niego a reszta świata się nie liczy, a ubiór hmm to już tylko kwestia dobrego samopoczucia, zazwyczaj ubieram się baaardzo przeciętnie i czuje się z tym dobrze, ale raz na jakiś czas lubię ubrać się wyjątkowo, tak żeby podbudować swoją wiarę w siebie. Poza tym mam bardzo oryginalną urodę i to jest super, doceń to :) i no nie mogę oderwać wzroku od twojego kota! xD dodaję do obserwowanych! miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń

hello. Every opinion is appreciated. thank you for your spending your time here.
Have a lovely day.