20120331

... because I'm a sewing machine

Bardzo lubię szyć na maszynie chociaż tak naprawdę w ogóle się na tym nie znam. Stara walizkowa maszyna zakupiona przez moją mamę, stała na strychu i zbierała kurz. Pewnego deszczowego dnia, który wyglądał bardzo podobnie jak ten dzisiejszy, wyciągnęłam ją i zabrałam się do szycia. Maszynie starczyło sił ledwie na kilka drobnostek, po czym padła ze zmęczenia i nie pozbierała się do dnia dzisiejszego. Szkoda, że jest ze mnie tak marny mechanik.

Poduszki nie są może perfekcyjne (no dobra, w ogóle są kiepskie) ale jestem z nich tak troszeczkę dumna. Mam nadzieję, że Amerykanie nie poczują się urażeni za taką swobodną interpretacje ich flagi. "Wielka Brytania" również jest z dala od ideału ale ostatecznie nie jest źle.
/
/I like to sew on a machine (which doesn't mean that I know how) . Old machine purchased by my mother. One rainy day, which looked like weather today,   I took it from the attic and started sewing. Pillows aren't perfect (oh okay, I know they're bad) but I'm a little proud of them. I hope that Americans don't feel offended by such strange interpretation of their flag. "Great Britain" is also far from ideal, but ultimately it's not bad.

14 komentarzy:

  1. ale pomysłowa ta poduszka :> podobają mi się takie amerykańskie motywy :)

    buziaki, Lady innocence. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo! super poduszki. u mnie maszyna stoi a mi się jakoś czasu nie znajduje na szycie, może wiosna zainspiruje:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie Ci wyszła ta poduszka! Ja kompletnie nie mam talentu do takiego czegoś. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ani US ani GB się na Ciebie nie obrażą bo wyszło słodko i ładnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Racja, wchodząc do autobusu nie mogłam uniknąć spojrzeń ludzi, które sugerowały "Kobieto, co Ty masz na sobie?!" : )) Kolejny post też może zaskoczyć, zwłaszcza butami... Także, zapraszam! : )) No cóż, nie będę oryginalna, zabrałabym Ci tą poduszkę. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nareszcie znalazł się ktoś kto mnie rozumie w tej kwestii! Cudownie :)
    Oj zdrowie się przyda :) dziękuję bardzo :) pozdrawiam.
    + obserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze tylko 2 tygodnie :) dla mnie to cała wieczność! :)
    obserwujemy :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem to bardzo dobrze uszyłaś te poduszki, na pewno USA, ani Anglia nie będą złe. Ja nawet poduszki bym nie potrafiła zrobić, więc cię podziwiam :)
    Dzięki za obserwowanie, odwdzięczyłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna ta poduszka. fajny blog. zapraszam do mnie, obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są te poduszki, na pierwszy rzut oka - kupcze :D


    http://niezrpzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Poduszki są the best ! Też chcę taką <3

    OdpowiedzUsuń
  12. te poduszki są nieziemskie! zachęcam do obserwowania :) buziak!

    OdpowiedzUsuń
  13. Prowadzisz ciekawego bloga, a poduszki są świetne!!

    Pozdrawiam Paulina ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. o i jak Ci idzie szycie?:)

    OdpowiedzUsuń

hello. Every opinion is appreciated. thank you for your spending your time here.
Have a lovely day.